Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2022 23:36 - Боклукът се рекламира,докато се продаде и то на печалба!
Автор: karpis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1764 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Боклукът трябва да се рекламира постоянно,докато се продаде!Стара и изпитана максима на рекламодателите навсякъде по света!Боклукът трябва постоянно да се показва по телевизиите,да се върти по радиата,да бъде навсякъде из нет пространството,за да генерира печалба!В боклукът може да са вложени малко средства или дори никакви,но печалбата трябва да бъде в пъти по-голяма от вложеното,дори такова и да липсва.На рекламирането на боклука отстрани се гледа като на рисково начинание и дори на провал,но от гледна точка на рекламодателя това е безкрайна възможност да развие постепенна,дори нова концепция за боклука и да реализира продажбата му навсякъде,довеждайки рекламната-маркетингова кампания и търговско-продажната кампания до небивал успех!Идеята,подхода и дейността на рекламодателя биват подчинени единствено и само на масовостта и продължителността.Масовост,защото трябва да обхване всички възрастови групи,да повлияе на тях или поне на една от тях,която чрез действията и нагласите си да влияе пряко или непряко на другите възрастови групи и техните нагласи и така боклукът да бъде рекламиран успешно и то с малко вложения!Продължителност,защото колкото е по-дълготрайна и масирана рекламодателната кампания,толкова по-евтина става тя,но и по-печеливша!Приписвайки какви ли не достойнства и преимущества на боклука спрямо други боклуци се създава една грешна представа сред масите,която работи само в полза на боклука!Скалъпени скандали с участието на боклука също носят дивидент,боклука се прочува неочаквано,а лоша реклама няма!Това довежда до любопитство сред масите и така те (не)съзнателно рекламират боклука и увеличават печалбата,тъй като купуват боклука най-вече от любопитство(или процент от приходите).Дори боклукът в началото да не се нрави на всички,то масовостта и най-вече продължителността на рекламиране и то по подходящият подсъзнателен подход сред масите,гарантират промяна на мнението им в положителна посока спрямо боклука!Тук основна роля играе общото масово мнение(което е най-често е привнесено,т.е недействително,фалшиво),покрай което мнението на индивида се уеднаквява с масите,за да не бъде в конфликт и така боклука отново печели от това!Рекламодателят прибира процента от печалбата,т.е вложените усилия и минимални средства в рекламирането на боклука,както и чиста печалба от дейността си,възлизаща на поне200-300%.Другият оставащ по-голям процент от печалбата остава за инвеститора(инвеститори)или поръчителят(поръчителите)на рекламната кампания,чийто боклук е реализиран в хиляди проценти и пъти печалба,само заради едната глуповатост,която води масите към затъпяване,подчинение и лесна дресировка и предвидимо поведение,(чрез масовост и продължителност)!А пардон,към отговорно гражданско поведение!



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karpis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 370991
Постинги: 287
Коментари: 207
Гласове: 1304
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930